Tervetuloa Nälkäpeli - aiheiseen blogiini. Olen pitkäaikainen Nälkäpeli - fani ja ajattelin jakaa töitäni ja ajatuksiani muille faneille. Teen paljon Nälkäpeli - aiheisia töitä, kuten paitoja, rasioita, tauluja ja muita mitä ajattelin julkaista tässä blogissa. Kerron myös uutisia, ajatuksia ja ostoksiani Nälkäpelin suhteen.

maanantai 25. kesäkuuta 2012






tää on vähän vanhempi juttu, mutta ajattelin silti pistää kuvan ;). mä suoraan sanottuna inhoan Nälkäpeli - paitoja, joita myydään täällä Suomessa. CDON.com voisi vähän laajentaa valikoimaansa, tämä täällä http://cdon.fi/musiikki/hunger_games/t-shirt_-_%28skinny%29_gold_fire_peeta_%28m%29-18545271 on aivan kamala. halusin siis jotain muuta, joten tein itse. en ole ehkä maailman paras paitojen maalaaja, mutta olen suht tyytyväinen. et tarvitse muuta kuin pensselin, kangasmaalia ja vanhan paidan > ja yritä pitää käsi vakaana :). seuraava teksti olisi DOWN WITH THE CAPITOL, joka on ollut jo pitkään suunnitelmissa. lupaan, etten kumminkaan ikinä sorru tekemään tai ostamaan team peeta - paitaa. nälkäpelistä ei pidä tehdä toista teinimassa twilightia, vai mitä ? 

seuraavaan asiaan. jos et vielä omista epävirallista Nälkäpeli - kokkauskirjaa, se on korkea aika hankkia. itse olen kokeillut reseptejä ja olen todella tyytyväinen kirjaan. kirjasta löytyy mm. katnissin lempiruoka, minttutee, finnickin ja annien hääkakku, mellarkin leipomon leipiä ja aivan kaikkea. kirjassa on todella paljon reseptejä ja sen voi jopa ostaa CDON.com'ista vain 15 eurolla. ajattelin suomentaa reseptejä tänne lähipäivinä, sillä kirja on englanninkielinen :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti